Utendørsreklame

HVORFOR FUNGERER UTENDØRSREKLAME? 

Utendørsreklame er mer populært en det noen gang har vært. Det kan begrunnes med fire drivere: effekt, handling, relevans og kreativitet.  Utendørsreklame har i egenskaper som gjør den meget relevant der hvor kjøpsavgjørelsen blir tatt. Det er et nøkkelmedium som er svært interessant for bedrifter som ønsker å nå ut til kundene i før de […]

Utendørsreklame

Utendørsreklame: Dekning vs Frekvens

I reklameindustrien er dekning og frekvens blant de viktigste målene, spesielt for utendørsreklame. Disse målene er avgjørende både når en utendørskampanje skal planlegges og når effekten av kampanjen skal evalueres. Hva er dekning og frekvens? Dekning, eller dekningsgrad, måler prosentandelen av unike brukere i et gitt marked som blir eksponert for en eller flere utendørs […]

Utendørsreklame

Utendørsreklame + digital reklame = høyere roi

I dagens dynamiske reklamemarked er det å kombinere utendørsreklame med digital reklame blitt en nøkkelstrategi for å maksimere avkastning på investeringen (ROI). En nylig studie utført av Analytic Partners på vegne av det Australske utendørsreklameselskapet oOh! avdekker betydelige fordeler ved å integrere disse to mediene. Vekst og Effektivitet i Mediekombinasjon Studien viser at annonsører kan […]

Sin categoría

Utendørsreklame er den minst irriterende reklamekanalen

Bedrifter og organisasjoner i Norge allokerer økende budsjetter til reklame for å navigere i et stadig mer konkurransedyktig marked. Det voksende antallet nye selskaper søker å etablere seg og vinne markedsandeler, noe som gjør effektiv og godt mottatt reklame essensiell. Utendørsreklame og Butikkreklame En studie utført av Mindshare i 2019 viser at utendørsreklame og reklame […]

Utendørsreklame

Verdi og effektivitet av utendørsreklame

Utendørsreklame, som inkluderer bannere, plakater, og reklameseil, benyttet til å maksimere synlighet og påvirke forbrukeratferd. Det er en effektiv metode for å markedsføre produkter og tjenester direkte i offentlige rom.   Denne artikkelen utforsker hvordan bedrifter kan vurdere verdien av deres utendørsreklameplass og hvorfor disse reklameplassene er så verdifulle. Hva bestemmer verdien av en utendørsreklameplass? Verdien […]

Utendørsreklame

6 GRUNNER TIL Å BRUKE BEACHFLAGG 

Beachflagg er blant den mest populære formen for å promotere produkter, og tiltrekke oppmerksomhet fra forbipasserende til en stand eller et butikklokale. Flaggene er designet for å vise frem korte meldinger og firmalogoer til forbipasserende og trafikk. De er mest effektive når benyttet til å reklamere for spesifikke produkter eller tjenester, informere kundene om åpningstider, […]

Back To Top