Generasjon Z (Gen Z) har vokst opp med internett og mange har god erfaring når det kommer til sosiale medier og den digitale verden. Derfor er det sikkert noen av dere som reagerer når vi i tittelen sier at denne generasjonen foretrekker reklame utendørs fremfor andre medier, som annonser på internett og i sosiale medier. […]
5 MÅTER Å UTNYTTE GULVGRAFIKK
Gulvgrafikk er enkelt og greit grafikk som blir printet på vinyl eller folie, som videre festes til gulv. Grafikken kan inneholde alt fra reklame og praktisk informasjon til dekor. Det er få begrensninger til hva gulvgrafikken kan inneholde og hvor det kan monteres. Gulvgrafikk gir bedrifter nye muligheter til hvordan de kan reklamere for sitt […]
HVOR STORE REKLAMEBANNERE BURDE JEG BESTILLE?
Store reklamebannere er lette å se og kan være visuelt imponerende for mennesker som passerer forbi. Avhengig av hva din bedrift ønsker å få ut av bannerene og budsjettet som blir satt av, er det ikke nødvendigvis sånn at det er nødvendig med størst mulig bannere til reklamering innendørs eller utendørs. En mindre reklamebanner vil […]
HVOR LENGE VARER BANNERE?
Bannere som er tilpasset et varemerke eller en bedrift kan være et effektivt markedsverktøy. Det er enkelt å installere og tilbyr ulike muligheter for reklamering uten høye kostnader. Bannere er laget av materialer som skal vare i flere år. Men alle er ikke laget på samme måte. Det er flere materialer å velge mellom, som […]
REKLAMEPLAKATER – RAMMER 70X100 & 50X70
Det finnes i dag mange ulike måter for å reklamere, det kan gjøre det vanskelig å velge hvor man skal fokusere markedsføringsbudsjettet. Mange velger å benytte seg av digital reklame i form av annonser fra Google og Facebook, men dette kan være en dyrt og kun en midlertidig form for reklame. Reklameplakater, rammer 70×100 og […]
UTENDØRSREKLAME – FRA MARKEDSFØRING TIL SALG
Utendørsreklame er blant den eldste formen for reklame vi har i dag. Etterspørselen etter reklame utendørs har holdt seg konstant i flere år, og det ser ikke ut til at det skal endre seg med det første. For bedrifter er reklamering et ekstremt viktig virkemiddel for å formidle sine budskap. I takt med økt konkurranse […]
KUNDENES KJØPSBESLUTNING – GRIP KUNDEN MED INNENDØRS REKLAME
Hverdagen har for mange blitt svært hektisk, og det kan være krevende å planlegge hva som skal handles før et butikkbesøk. Dette skaper videre utfordringer for bedrifter som driver med detaljhandel, etter som at tiden de har på å nå ut til kunder mens de er i lokalet er begrenset. Studie om kundenes kjøpsbeslutning viser […]
TRANSFORMER BUTIKKLOKALET MED SELVKLEBENDE TAPET
Butikker vil alltid se etter nye muligheter til å endre sitt visuelle utseende for å trekke kunder inn i butikklokalet. Dette kan oppnås på flere ulike måter. I denne artikkelen skal vi se på hvordan selvklebende tapet kan benyttes til å transformere ditt lokale. En av den mest effektive formen for reklamering er reklame plassert […]
5 FORDELER MED REKLAME I STORFORMAT PRINT FOR SMÅ BEDRIFTER
For nye og små bedrifter er det flere ulike former for reklamemedier som kan bidra til å reklamere for deres varemerke, produkter og tjenester. Digitale medier har de siste årene blitt en stor del av bedrifter sin markedsføringsstrategi, men det betyr ikke at tradisjonell reklame i storformat print ikke vil kunne bidra til å øke […]
4 ENKLE TIPS TIL SUKSESSFULL REKLAME INNENDØRS
Grunnet at en stor del av de som handler i en butikk ikke har planlagt hva de skal kjøpe, kan det være helt avgjørende for butikker å benytte seg av innendørs reklame til å overtale usikre potensielle kunder. Reklame innendørs har et enormt potensial til å overbevise kunden nærmest der kjøpsbeslutningen blir tatt. Her skal […]