Sin categoría

Butikken som et effektivt reklamemedium

I dagens konkurranseutsatte marked er det viktigere enn noensinne at butikker utnytter alle muligheter for å tiltrekke seg og engasjere kunder. Et svært effektivt verktøy for dette er å bruke butikkområdet selv som et reklamemedium. Dette innebærer å utnytte de fysiske omgivelsene i og rundt butikklokalet, som fasaden, parkeringsplassen, innvendige vegger, utstillingsvinduer og andre tilgjengelige […]

Utendørsreklame

Utendørsreklame: Dekning vs Frekvens

I reklameindustrien er dekning og frekvens blant de viktigste målene, spesielt for utendørsreklame. Disse målene er avgjørende både når en utendørskampanje skal planlegges og når effekten av kampanjen skal evalueres. Hva er dekning og frekvens? Dekning, eller dekningsgrad, måler prosentandelen av unike brukere i et gitt marked som blir eksponert for en eller flere utendørs […]

Back To Top