Innendørs reklame er for de aller fleste bedrifter et svært viktig virkemiddel for å informere om deres produkter og varemerke. Men for mange butikklokaler er det begrenset med plass på vegger til å henge opp reklame og dekor, dette skyldes naturligvis at varer tar opp mye av plassen. Vinyl på gulv er en form for […]
TIPS FOR Å LAGE UTENDØRS REKLAMEPLAKATER SOM FUNGERER
Utendørs reklameplakater kan ha en fantastisk effekt på din bedrift. Med godt gjennomført design og riktig plassering kan det føre til økt omsetning og bidra til å bygge en gjenkjennelse av ditt varemerke mot potensielle kunder. Hvorfor investere i utendørs reklameplakater? Svaret på dette er enkelt, fordi det fungerer. I motsetning til reklame i form […]
RETNINGSLINJER FOR UTENDØRSREKLAME
Ønsker du å bruke ditt uteområde til skilting og reklame for din bedrift? Vi skjønner at det kan være frustrerende å finne ut av hva som er tillatt og hva som ikke er tillatt. Retningslinjer for utendørsreklame direkte på fasaden til bygget blir i hovedsak regulert gjennom to lover veglova og lokale kommunale lover. Vi i Crossmark […]
OPPHENGSSYSTEMER FOR REKLAME PÅ BUTIKKENS FASADE
Butikkens fasade er det første inntrykket kunden får av din butikk og ditt varemerket. Høy konkurranse gjør det svært viktig å benytte seg av gode opphengssystemer, som bidrar til å tiltrekker seg oppmerksomheten til kunden. Opphengssystemer på butikkens fasade er et meget effektivt system for å bruke butikkens fasade eller vegger til å synliggjøre ditt […]
FOLIE – GJØR NOE SPENNENDE MED UBRUKTE OVERFLATER
Dekorfolie og reklamefolie er et populært materiale som brukes til både innendørs og utendørsreklame. Det blir ofte benyttet til å dekorere butikker når materialet skal sitte over lengre tid, men også anvendt som utendørsreklame ofte i form av storformat på vegger og folie på biler, mulighetene er mange. Folie er et fleksibelt produkt, som kan […]
REKLAME- OG LOGOFLAGG – ENKELT OG EFFEKTIVT
Reklameflagg og logoflagg er gode virkemidler for å tiltrekke seg kunder som går eller kjører forbi ditt butikklokale. Et godt designet flagg som benyttes til å promotere tjenester og varer ved din butikk eller utendørs event, vil bidra til å tiltrekke nye kunder og maksimere salget. Flagg burde derfor være en naturlig del av den […]
FOLIE PÅ BUTIKKVINDUER – TREKK KUNDER TIL DIN BUTIKK
Folie på butikkvinduer kan hjelpe deg til å tiltrekke kunder. Folie har endeløse muligheter når det kommer til kreative løsninger, som gjør at din butikk skiller seg ut fra mengden
GJERDEBANNER – GJØR BYGGEPLASSEGJERDET TIL MER ENN BARE EN SPERRING
Gjerdebanner på byggeplassgjerder er en ideell måte for byggefirmaer å kommunisere med lokalsamfunnet og de som spaserer forbi.
HVORDAN ØKE KUNDEENGASJEMENTET I BUTIKK?
Butikker investerer i økende grad i kommunikasjon ved og i butikk for å påvirke og forbedre kundeengasjementet. For å maksimere avkastningen på disse investeringene er det imidlertid viktig å sikre at kundene blir påvirket og at kundeopplevelsen faktisk blir bedre
INNENDØRS OG UTENDØRSREKLAME – DET PERFEKTE PARNERSKAPET
Innendørs og utendørsreklame har begge gode egenskaper når det kommer til å reklamere og informere kunder, men hva er forskjellen? Og kan de effektivt benyttes sammen?