Uncategorized

VERDIEN AV EN KAMPANJE MED CROSSMARK DYNAMIC

Verdien av en kampanje med utendørsreklame kan være vanskelig å beregne, sammenlignet med andre digitale mediekanaler hvor annonsørene kontinuerlig får inn data om effektiviteten til reklamen. Vi i Crossmark har over 2 500 Dynamic opphengssystemer i Norden, som brukes til oppheng av reklameplakater utendørs. Våre Dynamic kunder er alt fra mindre til store butikkjeder, med […]

Sin categoría

REKLAME BIDRAR TIL ØKT SALG & VEKST

For bedrifter er det viktig å skaffe seg nye kunder og holde på eksisterende. En av de mest effektive måtene å gjøre dette på er gjennom reklame. Reklame bidrar til at bedriften oppnår økt salg og vekst på flere måter. I denne artikkelen skal vi se nærmere på hvordan. Reklame hjelper til med å nå […]

Sin categoría

BARNEFAMILIE, DEN KANSKJE VIKTIGSTE KUNDEGRUPPEN

For dagligvarebutikker er barnefamilier den kanskje viktigste kundegruppen de har. Det er en kundegruppe med høye månedlige utgifter når det kommer til mat og drikke, samt at det er en kundegruppe som ofte er lojale til butikken. I denne artikkelen skal vi se nærmere på hvordan butikker kan tiltrekke seg nye barnefamilier ved bruk av […]

Sin categoría

BUTIKKEN SOM REKLAMEMEDIUM

Når en butikk bruker sitt eget område som reklamemedium, vil det si å benytte seg av det fysiske området i og rundt butikklokalet. Det kan eksempelvis være å benytte butikkens fasade, parkeringsplass, innvendig vegger, utstillingsvinduer og andre omgivelser. Dette kan omfatte alt fra skilt, bannere, lyskasser folie og mye mer. Målet med denne formen for […]

Sin categoría

HVOR LENGE BØR EN UTENDØRSKAMPANJE VARE?

Når du planlegger en utendørskampanje, er det viktig å avgjøre hvor lenge den skal vare. Selvfølgelig vil du at flere skal se annonsen din. Delvis takket være et fenomen som kalles kreativ tretthet, kan vi vurdere når eksponeringsverdien til den reklamen avtar. For å få forbrukere til å ta hensyn til meldingene dine i stedet […]

Utendørsreklame

RETAIL MEDIA – EN MEDIEKANAL I VEKST

Retail media er ikke en ny mediekanal, men har økt kraftig i omfang de siste årene mye på grunn av nettbutikker som Amazon. De har benyttet sin egen nettside, ikke bare til å selge produkter, men også til å la sine leverandører reklame på deres hjemmeside.  Retail media markedet er forventet å ha en årlig […]

Back To Top