Uncategorized

Hva er Trade Marketing, og hvilke fordeler gir denne strategien for bedrifter?

Trade marketing er en avgjørende strategi for merkevarer som ønsker å øke sin synlighet og produktomsetning i salgsleddet. Det handler om å skape verdi både for produsenten og distributøren gjennom visuelle, kampanjebaserte og logistiske tiltak som sikrer en strategisk plassering av produkter i butikk. I denne artikkelen forklarer vi hva trade marketing er, hvordan det […]

Innendørs reklame

Hva er intern markedsføring og hva kjennetegner den?

I dagens forretningsverden spiller markedsføring en nøkkelrolle – ikke bare for å tiltrekke kunder og styrke merkevaren utad, men også for å utvikle et sterkt engasjement internt i virksomheten.Blant markedsføringens ulike grener finner vi en som fokuserer på innsiden av organisasjonen: intern markedsføring. Mens ekstern markedsføring retter seg mot forbrukeren, handler intern markedsføring om å […]

Utendørsreklame

Reklamepåvirkning: Hvordan utendørsreklame bidrar til vekst i din bedrift

Utendørsreklame er en av de mest effektive metodene for å fange publikums oppmerksomhet – spesielt i dynamiske byer som Oslo. Gjennom konstant tilstedeværelse og visuelle formater med høy effekt, skaper den sterk reklame påvirkning, påvirker kjøpsbeslutninger, styrker merkevaren og bygger varige forbindelser med forbrukere. I denne guiden fra Crossmark ser vi nærmere på hvordan ulike […]

Back To Top